תעבדו על שרירי הליבה שלכם: 10 דרכים להתאמן עם פיינט מסדרת הליבה - Core

תעבדו על שרירי הליבה שלכם: 10 דרכים להתאמן עם פיינט מסדרת הליבה - Core

מגמות האימון משתנות מהר יותר מכל דבר אחר. אז מטירונות לכיבוש האוורסט דרך משקפי מציאות מדומה, אנחנו מוסיפים גלידה לעניין עבור תוכנית שלא תעלם בעוד רגע. חזקו את עצמכם מבפנים החוצה עם 10 אימוני הפיינט של בן & ג’ריס ותתכוננו לטעום תוצאות מיידיות. רק תזכרו לעשות מתיחות ולהתייעץ עם המקפיא המקומי שלכם לפני צלילה לתוך כל פעילות קפדנית.

המספר 1

פירמידות הליבה

פיינטים מסדרת הליבה הם לא רק נשנוש נחמד, ניתן גם לאסוף אותם. תחושו את הצריבה בעת בניית מבנה הגלידה שלכם לעבר השמיים. התחילו עם טעמי הבצק עוגיות שלכם בתחתית, ותבנו עד פסגת הקרמל והשוקולד.

קו מקווקוו

המספר 2

אתגר המכסים הרפויים

מהות האתגר של המכסים הרפויים הוא להוריד כמה שיותר מכסים של פיינטים מסדרת הליבה, תוך בניית כוח באגודל, באצבע ובאמה. אחרי שלוש דקות על הסטופר, שימו ידיים עייפות סביב פיינט של טעם הליבה האהוב עליכם.

קו מקווקוו

המספר 3

סקוואט קרמל מלוח

הניחו פיינט מסדרת הליבה בין הסנטר והחזה (אנו ממליצים על קרמל סוטרא עבור התרגיל הזה.) תשמרו על גב זקןף, תכופפו את הברכיים ותורידו את הירכיים שלכם לסקוואט עמוק. הרגישו את הצריבה המלוחה תוך כדי שאתם עולים חזרה באיטיות.

קו מקווקוו

המספר 4

ספרינטים במחלקת הקפואים בסופר

הנה, תעברו את מסלול המכשולים של פיצה קפואה ובשר טחון במחלקת הקפואים תוך כדי שאתם דוחפים עגלת קניות מלאה בפיינטים מסדרת הליבה. הפלתם אחד ליד הירקות? תתחילו מהתחלה.

קו מקווקוו

המספר 5

כפיפות בטן בצק עוגיות אלכסונים

ליבת בצק העוגיות של “Wake & “no Bake היא כל כך טעימה שהיא תגרום לשרירי הבטן האלכסוניים שלכם להתחיל לעבוד כבר כשהיא בפה שלכם. זה מה שאנחנו מכנים “כושר אכילה”.

קו מקווקוו

המספר 6

רוטינת הערבוב המסונכרן

בדיוק בזמן לאליפות הספורט הקרובה, תתפסו חבר ותתרגלו את רוטינת הערבוב המסונכרן שלכם. ו… שמאל, שמאל, ימין, ימין, שמאל, כולם ביחד עכשיו! בואו נייצג את ישראל בגאווה.

קו מקווקוו

המספר 7

אימון שרירי הזרוע עם פיינט מסדרת הליבה

מזרעונים זעירים גדלים שרירי זרוע בגודל של השרירים של שוורצנגר. התחילו בקטנה עם כף מלאה בכל יד. הצעד הבא הוא אכילת סקופים גדושים בגלידה. כאשר אתם מוכנים ליותר, תתפסו פיינט מסדרת הליבה בכל יד. תניפו עד שהגוף שלכם יאמר אסטה לה ויסטה בייבי.

קו מקווקוו

המספר 8

ריקודי פיינט עם מוט

הזוג הראשון שירקוד ריקוד מסביב למוט ויחזור בפירואט עם זוג של פיינטים מסדרת הליבה בידיים הוא המנצח.

קו מקווקוו

המספר 9

זריקת הפיינט

במקום לזרוק כדור ברזל למרחק, התרגיל הזה עובד יותר על זריקה בקו ישר ותנועה יעילה. קחו פיינט מסדרת הליבה, קחו תנופה, ותזרקו אותו הכי רחוק שהקרמל יאפשר.

קו מקווקוו

המספר 10

תנוחות של פיינט עם ליבה

זה אימון ליבה עמוק שיחזק את התנוחות שלכם, בזמן שאתם אוכלים קצת גלידה. התחילו עם תנוחת הכלב הפונה כלפי מטה, המשיכו עם תנוחת הילד וסיימו בשוואסנה, תוך עיסוי של שרירי הליבה הפנימיים שלכם כשהפה מלא עם בצק עוגיות שוקולד צ’יפס.

קו מקווקוו