7 דרכים נפלאות לאכול את טעמי הגלידה ללא חלב שלנו

7 דרכים נפלאות לאכול את טעמי הגלידה ללא חלב שלנו

אוקיי, אוהבי הגלידה ללא חלב שלנו, הקשיבו: קראנו את המכתבים, השיחות והפוסטים שלכם על כמה אתם נהנים מהטעמים נטולי החלב שלנו- צ’אנקי מנקי, שוקולד בראוניס, חצי אפוי פינט באטר ופינט באטר עוגיות.

לחגיגת הגלידה הטבעונית, חשבנו לעזור ולהציע כמה דרכים שונות איך לשלב אותה בתוך חיי היומיום שלכם. עם קצת עזרה, זה באמת אפשרי לאכול בן & ג’ריס בכל ארוחה… למרות שאולי הרופא שלכם לא ימליץ לעשות זאת. (עם זאת, אנחנו לא נשפוט אתכם על זה שניסיתם.)

אז בואו נתחיל, אוהבי גלידה ללא חלב: הרשימה הלא סופית, לא שיפוטית שתעורר בכם חשק לאכול בן & ג’ריס ללא חלב לכל ארוחה (כמעט)!

1. ישר מהפיינט

אוכלי גלידה יקרים, מנעתם מעצמכם את כל הטוב הזה ליותר מדי זמן. אל תבזבזו זמן על כלום , פשוט תתפסו כפית ותחפרו פנימה.

2. בתוך שייק

אוקיי, אנחנו נגלה לכם סוד קטן. הדבר היחיד שאתם צריכים כדי להכין שייק בן & ג’ריס ללא חלב מושלם הוא … חלב שקדים. ובלנדר. אז זה פחות “מתכון” ויותר “השראה”. כי בינינו, האם באמת צריך מתכון לאופוריה נטולת חלב? גם אנחנו חושבים שלא.

3. בסאנדיי בננה ספליט

באופן אישי, אנחנו אוהבים את זה שצ’אנקי מנקי ללא חלב הוא כבר חצי הדרך לבננה ספליט, עם השילוב המנצח של בננה, פאדג’ ואגוזים. זה מתבקש ללכת עד הסוף על ידי הוספת עוד בננה, עוד פאדג’ חם, קצת קצפת לא חלבית ואולי גם דובדבן מעל. נראה לכם שצריך להוסיף גם אגוזים נוספים? לכו על זה – חיכיתם לרגע הזה כבר הרבה יותר מידי זמן!

4. בפגישה ראשונה

אנחנו לא הולכים לשקר: אתם במקום הנכון פשוט מעצם המחשבה שבן & ג’ריס הוא חלק בלתי נפרד מהערב שלכם. רק תחשבו על האפשרויות השונות שקיבלתם כדי לשבור את הקרח! מהמובן מאליו: (“נכון שהבראוניס האלה כל כך פאדג’יים?!”); למוסרי: (“אנחנו אוהבים את זה שהבראוניס האלה באו ממאפיית גרייסטון – נכון שאין על מאפייה עם מצפון חברתי? “); אל המטאפיזי: (“אז איך יודעים שפרה שמחה?”), שוקולד בראוניס ללא חלב סוגר לכם את כל הפינות. (אולי תרצו גם להזכיר לדייט שלכם ש”ללא חלב” כולל למעשה הכל מלבד הפרה, בעצם, אולי עדיף להגיד את זה בפעם הבאה, אין צורך להתחיל להתחכם עדיין).

5. בתור נשנוש אחרי בית הספר

אין ספק שיש מגוון אפשרויות של פירות וירקות ארוזים בתור נשנוש אחרי בית ספר, אנחנו טוענים אבל שיש מסורת ארוכת שנים של אכילת תה וביסקוויטים בשעות אחר הצהריים – ואולי כריכי עוגיות השוקולד והסווירלים הקראנצ’ים של חמאת הבוטנים בפינט באטר ועוגיות ללא חלב יכולים להתאים? חוץ מזה, בחמאת בוטנים יש חלבון! מה יכול להיות טוב יותר מזה?

6. כמו קסטה, בין ביסקוויטים

הבחירה של הביסקוויטים היא מרכיב מכריע כאן – באופן אידיאלי הם צריכים להיות רכים מספיק כדי שלא יתפוררו ויגרמו למילוי הקפוא ויקר הערך שלהם לברוח לצדדים. תקשיבו לנו ותפרגנו לעצמכם את הביסקוויטים הרכים. אתם לא תצטערו על זה, וכדי שהתענוג יהיה מושלם אנחנו ממליצים במילוי על בצק עוגיות ללא חלב.

7. בפאי בנופי

אנחנו בטוחים שאתם יודעים איך ליצור את הפלא האנגלי הקלאסי הזה; אנחנו פשוט מציעים לכם להחליף את כל ההכנה המורכבת של הקרמל ופשוט ללכת ישר על מילוי הפאי שלכם עם חצי אפוי פינט באטר ללא חלב (טפטופי קרמל מעל, מומלץ ביותר אבל לא חובה).